Teen Hut
stop

Daddy DCT for the 2nd

View previous topic View next topic Go down

Daddy DCT for the 2nd

Post by Thing#1 on Sun Jan 02, 2011 10:54 pm

Okaaay.
So my mom left! ;3
Which is actually pree good.
Cause, I love it when its just my Dad.
He doesn't care what I do.
PLUS.
He works alllllllllllllllllll day. So I get alllllllllllllll day by myself x)
Except for my sisters >.>
Post if you like your mom or dad better.
xD
avatar
Thing#1

Posts : 716
Age : 20

http://webkinzgangstas.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by Guest on Mon Jan 03, 2011 12:21 am

I can't decide,
I don't choose between my parents ;]

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by Thing#1 on Mon Jan 03, 2011 12:44 am

Lawl.
They both love me. SOOOOO much Rolling Eyes

Hah. Not. I love 'em both fir different reasons ;3
avatar
Thing#1

Posts : 716
Age : 20

http://webkinzgangstas.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by SamSamSamIAm on Mon Jan 03, 2011 3:39 am

^ Sammeee. : D

OMGG i'm about to watch Toy Story 3 lol
We got it forr Christmas : D
avatar
SamSamSamIAm

Posts : 1271
Age : 142
Location : GETTIN SOME FROM THESE NASTY HOEZZ

http://www.youtube.com/user/Pokeyph

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by Thing#1 on Mon Jan 03, 2011 3:42 am

Lmbo.
WE DID TOO.
On Blu-Ray.
The bear scares me.
O_O
My parents made me watch it >.>
Its actually pree cutee.
avatar
Thing#1

Posts : 716
Age : 20

http://webkinzgangstas.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by SamSamSamIAm on Mon Jan 03, 2011 3:46 am

: D
We're about to, after my sister comes back lol
so, in a few minutes (:
Is it good?

and OMG i hav a big math test i study for, it's on Tuesday O_O lol


avatar
SamSamSamIAm

Posts : 1271
Age : 142
Location : GETTIN SOME FROM THESE NASTY HOEZZ

http://www.youtube.com/user/Pokeyph

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by Thing#1 on Mon Jan 03, 2011 3:53 am

Yeah, I suppose.
I didn't fall asleep so yeah ;3

Haha. Idk what I have. I guess I'll find out.
avatar
Thing#1

Posts : 716
Age : 20

http://webkinzgangstas.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by SamSamSamIAm on Mon Jan 03, 2011 3:59 am

YAY. (:

I'm thinking about making a youtube vid todayy, or tomorrow.. bahaa (:
avatar
SamSamSamIAm

Posts : 1271
Age : 142
Location : GETTIN SOME FROM THESE NASTY HOEZZ

http://www.youtube.com/user/Pokeyph

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by Thing#1 on Mon Jan 03, 2011 4:00 am

Lol.. You have fun with thatt.
I only make them at my friend's house d:
avatar
Thing#1

Posts : 716
Age : 20

http://webkinzgangstas.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by AℓiɛnʏGιяℓMιd:]™ on Mon Jan 03, 2011 4:13 am

My mommy,
dada freaks out too much.
And why did ur momster leave hammer?
avatar
AℓiɛnʏGιяℓMιd:]™

Posts : 1268
Age : 20
Location : Gone.

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by Thing#1 on Mon Jan 03, 2011 4:15 am

Colorado.
Her business is still back thur so she has to go to all these meetings and see her friends and such ;3
avatar
Thing#1

Posts : 716
Age : 20

http://webkinzgangstas.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by SamSamSamIAm on Mon Jan 03, 2011 4:15 am

i sometimes make them, i don't really post them all on youtube thoo.
When my friend slept over we were about to make one, but we didn't know what to do : DD
and OMG i'm excited for some reason (:
avatar
SamSamSamIAm

Posts : 1271
Age : 142
Location : GETTIN SOME FROM THESE NASTY HOEZZ

http://www.youtube.com/user/Pokeyph

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by Thing#1 on Mon Jan 03, 2011 4:17 am

Lmbo.
Kool :]
avatar
Thing#1

Posts : 716
Age : 20

http://webkinzgangstas.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by AℓiɛnʏGιяℓMιd:]™ on Mon Jan 03, 2011 4:18 am

My mom is forcing me to sit with her right now tho,
she sick and when she's sick she's demanding
and annoying so I have to be on my iPad
Dx
avatar
AℓiɛnʏGιяℓMιd:]™

Posts : 1268
Age : 20
Location : Gone.

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by Thing#1 on Mon Jan 03, 2011 4:19 am

Hey Im gunna go outside for a bit...
Bye Guys.



LUCKY YOU MID.
My mom isn't even close to hurr x)
And Im loving it.
avatar
Thing#1

Posts : 716
Age : 20

http://webkinzgangstas.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by AℓiɛnʏGιяℓMιd:]™ on Mon Jan 03, 2011 4:24 am

Lol u ungrateful little-
lmbo
buhbaii handy (x
Ima go tew.
Buhbaii Sam;)
avatar
AℓiɛnʏGιяℓMιd:]™

Posts : 1268
Age : 20
Location : Gone.

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by SamSamSamIAm on Mon Jan 03, 2011 4:25 am

lol Mid : D

BYE HANNAH!
i'm going outside when the movie ends (:
avatar
SamSamSamIAm

Posts : 1271
Age : 142
Location : GETTIN SOME FROM THESE NASTY HOEZZ

http://www.youtube.com/user/Pokeyph

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by SamSamSamIAm on Mon Jan 03, 2011 4:25 am

Oh, byee MID! (:
avatar
SamSamSamIAm

Posts : 1271
Age : 142
Location : GETTIN SOME FROM THESE NASTY HOEZZ

http://www.youtube.com/user/Pokeyph

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by Thing#1 on Mon Jan 03, 2011 11:03 pm

Locked.
avatar
Thing#1

Posts : 716
Age : 20

http://webkinzgangstas.forumotion.com

Back to top Go down

Re: Daddy DCT for the 2nd

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum