Teen Hut
stop

HAPPY NEW YEAR DCT FOR JANUARY 1 2011! (:

View previous topic View next topic Go down

HAPPY NEW YEAR DCT FOR JANUARY 1 2011! (:

Post by SamSamSamIAm on Sat Jan 01, 2011 1:07 pm

OMG I HAVEN'T TALKED TO U GUYS SINCE LAST YEAR!

bahaa

anyways, its 2011 now!
So,
post ur favorite memories or ur favorite things about 2010! (:
and, if u hated 2010 (: D), then post wut u did for New Years! (:
or, ur New Years resolution! : D
Yeah, basically just post anything related to New Years bahaa (:
avatar
SamSamSamIAm

Posts : 1271
Age : 142
Location : GETTIN SOME FROM THESE NASTY HOEZZ

http://www.youtube.com/user/Pokeyph

Back to top Go down

Re: HAPPY NEW YEAR DCT FOR JANUARY 1 2011! (:

Post by Jessie. on Sat Jan 01, 2011 1:39 pm

omggggg -dies- good morning
avatar
Jessie.

Posts : 131
Age : 22
Location : wherever a dog is

https://www.youtube.com/watch?v=Tzuvfy4jFwE

Back to top Go down

Re: HAPPY NEW YEAR DCT FOR JANUARY 1 2011! (:

Post by Thing#1 on Sun Jan 02, 2011 2:03 am

Hm.
I had to watch SIX kids, for SIX hours straight with NO MONEY.
And then I didn't wake up untile 1 PM.
And my parents are out at breakfast and Im stuck here with nothing.
>.>
avatar
Thing#1

Posts : 716
Age : 20

http://webkinzgangstas.forumotion.com

Back to top Go down

Re: HAPPY NEW YEAR DCT FOR JANUARY 1 2011! (:

Post by SamSamSamIAm on Sun Jan 02, 2011 3:56 am

wow.
I woke up at 1 pm tooo! (:
my 4 yr old cousin called me to sayy Happy New Year bahaa it was soo cute : D
she asked me if i could drive my car to her house to come see her rofl (we live like 2 hours away)
andd, i watched tht whole New Years show thing tht ended at 2:15, and went to bed about 3:30 i think. : D

HAPPY NEW YEAR ♥
avatar
SamSamSamIAm

Posts : 1271
Age : 142
Location : GETTIN SOME FROM THESE NASTY HOEZZ

http://www.youtube.com/user/Pokeyph

Back to top Go down

Re: HAPPY NEW YEAR DCT FOR JANUARY 1 2011! (:

Post by AℓiɛnʏGιяℓMιd:]™ on Sun Jan 02, 2011 6:03 am

I just woke up .. O_=
avatar
AℓiɛnʏGιяℓMιd:]™

Posts : 1268
Age : 20
Location : Gone.

Back to top Go down

Re: HAPPY NEW YEAR DCT FOR JANUARY 1 2011! (:

Post by SamSamSamIAm on Sun Jan 02, 2011 7:14 am

rofl : D
HAPPY NEW YEAR!
yay.
bahaa (:
avatar
SamSamSamIAm

Posts : 1271
Age : 142
Location : GETTIN SOME FROM THESE NASTY HOEZZ

http://www.youtube.com/user/Pokeyph

Back to top Go down

Re: HAPPY NEW YEAR DCT FOR JANUARY 1 2011! (:

Post by Guest on Sun Jan 02, 2011 3:41 pm

I never have a resolution cuz I never do it

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: HAPPY NEW YEAR DCT FOR JANUARY 1 2011! (:

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum